Likovni radovi slijepih autora
Rahat efendija - figura čovjeka s fesom na glavi, koji sjedi na karakterističan ...opširnije
Starica - krhka, pogrbljena starica s maramom na glavi, u lijevoj ruci nosi ...opširnije
Pulena - skulptura je izduženog oblika, iznutra šuplja, s nekoliko naglašenih ...opširnije
Razgovor - dvije stilizirane ženske figure, koje sjede svaka na svojem postamentu, okrenute su ...opširnije
Jarac - osnovne karakteristike životinje izuzetno su vjerno prikazane, iako su neki elementi ...opširnije
Svinja - životinja je prikazana izuzetno vjerno, pažljivo odmjerenih proporcija ...opširnije
Likovni radovi slijepih autora pokazuju kreativne dosege slijepih osoba na području likovnog stvaralaštva, razmjere njihove snage i kreativne mašte, istodobno uklanjajući predrasude prema slijepima i njihovim mogućnostima likovnog izražavanja.
Sposobnost predstavljenih autora da u skulpturi ovladaju cjelovitošću koja nastaje na putu od ideje do ruku i djela vjerujemo i videće i slijepe ohrabruje da se sami okušaju na tom području.
Prikazane skulpture pružaju posjetiteljima uvid u likovne vrijednosti i značajke stila svakog od autora. Iako je već sama po sebi zadivljujuća vještina obrade materijala i način interpretacije sadržaja i oblika koje ovi slijepi kipari crpu iz sjećanja ili su ih opipom spoznali i prenijeli u svoje skulpture, one i izvan tog konteksta imaju neosporive likovne vrijednosti. Kiparski jezik troje autora govori o važnosti ruke, slobodi i strasti stvaranja i domišljanja, radosti otkrića obraćanja materijalu (glini, drvetu) i svijetu oko sebe.
Njihovim radovima treba pristupati i u njima uživati kao u umjetničkim djelima, a ne samo čudesnom iskazu vještine.